söndag 4 oktober 2009

The best rehab weekend is when you're having fun and doing everything that not is rehab

Det är söndag och jag antar att man borde ha vaknat med söndagsångest. Men fan heller, inte en dag som den här!
Valet stod ju alltså igår om att dra på en filmkväll (som var sjukligt oplanerad) med ett gäng, eller att gå på en fest med Olivias (det är min syrra, kan vi säga) klass. Tanken var att vi skulle börja på Olivias event och sen åka vidare.. Men vi blev kvar med klassen och Jenny (min andra syrra) anslöt. Anledningen till att vi stannade var förstår för att vi hade kul där vi befann oss och att filmkvällsköret var så förbannat oplanerat. När det gäller helggöra är det svårt att vara för spontan.. Man behöver ha en konkret plats att dra till.
Det var alltså Olivias klass som hade någon form av insparksfest, men vi var några outsiders som hängde på. Och när vi kom dit så fattade vi att det var poolparty, fast vi hade inga badkläder. Blev lite dans, många rökpauser och allt annat som fester brukar stå för.
Och som jag inledde detta inlägg med, så har det aldrig känts så bra att vakna på en söndag och inse att vi hade en jävligt bra lördagkväll.

Det roligaste är nog ändå att jag i torsdags hade ångest över vad som skulle hända i helgen, så vi bestämde oss för att ha rehabhelg. Typ titta på film, peela, manikera, äta glass och snacka skit. Vi har festat båda kvällarna och kommer fram till att det är den bästa rehabhelgen någonsin!

Bara taxiresan hem igår var galet rolig!
Nu blir det plugg och träning. Ha det underbart!

Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar