lördag 3 oktober 2009

Today I'm a happy black women

Jag får väl helt enkelt acceptera att Emma är bättre än mig på att blogga.. Grejen är att min dator (läs käraste materiella ägodel) är på lagning, så det blir inte lika mycket att jag är vid datorn... Anyway!

Efter lite "mental-shopping" igår åkte jag hem och gjorde mig i ordning, innan jag i all hast åkte vidare med gamla- och nya vänner till Kajsa på Gärdet för partaj! Mycket trevlig kväll! Och ännu trevligare att imorse vakna och känna sig pigg. Jag tror att jag för en gångs skull lyckats förinta min trötthet. Tips är att sova svinkallt med duntäcke och ha (rätt)sovsällskap. Jag spoonade med Olivia i natt, jiho!

Idag har jag spenderat tid i löpspåret och i Täby för lite shopping. Världens snyggaste boots (fan va äckligt det låter?!) är mina!!

Ikväll blir det filmmys eller kalas.. Vad det än blir så är jag helt jäkla säker på att det kommer bli grymt!



Nu ska jag städa lite inför familjemiddag. Alla som läser beordras att ha en grym lördagkväll!



Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar