torsdag 1 oktober 2009



Okej, vilken dag! Vaknade urtrött imorse, inte ens en 15 minuters varm dusch fick mig att vakna. Hajade dock till när jag stod och plattade håret och hör något skrapande ljud. Min första förnimmelse var att det kröp en råtta i väggen. Jag har enorm råttskräck så försvarsalarmet slog på på en gång. Jag smög mig mot fönstret och kikade uti fall att råttorna angripit vårt husoch var på väg att gnaga sig in eller något sådant (idiotiskt). Besvikelse, eller slut på spänningen, var det när jag insåg att det var min granne som skrapade bilen(!!!). Blev as glad, vaknade till och insåg att det varit minusgrader i natt! Ni fattar att det betyder att det snart är vinter va? Och det betyder säsongskort i väsjöbacke för mig och mina vänner, jiho! Jag längtar efter vintern så jag smäller av... Och inte skadar det att jag ska till varmare breddgrader och fixa till brännan på jullovet! Men innan dess ska jag hinna med (om vintern tillåter) träning i Väsjöbacken och förhoppningsvis visiter till Sälen med vännerna. Nice! Längtar efter att få pressa mina twintip mot snön och pressa mina ben tills dom går av...




Annars så ska det bli väldigt skönt med helg imorgon. Jag tänker vara spontan och inte säga nej till något. Typ.


Nu ska jag sova och försöka bota min trötthet. Undrar om jag någonsin kommer lyckas?


Emma & jag golfade idag på gympan, och vi kom fram till att vi HATAR det. Det är fan inte ens ens sport.. Man blir ju inte svettig? Näe.. golf är inget för oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar