fredag 2 oktober 2009

Momento mori - Glöm inte att du är dödlig

Fredagsmys säger jag bara. Har haft en perfekt, lugn och skön fredag idag. Började redan på eftermiddagen då jag träffade min efterlängtade Nea och tog en latte, satt och pratade och bara mös ute i höstkylan. Därefter så blev det en mysig middag hemma hos mamma och sedan kom Hanna H och Alexandra hit för ytterligare fredagsmys. Idol, lite tjejsnack och massor utav godis såklart!
Nu sitter jag här och funderar starkt på att krypa ner i sängen, match vid ettiden imorgon och sen blir det väl att städa antar jag. Vi har nämligen visning både söndag och måndag.. Lördagkvällen är planerad och jag ser GALET mycket fram emot den. Mer om det en annan gång dock! Nu blir det sängen innan jag somnar här i soffan.


Cya duudes! /e

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar